Szkolenie „Komunikacja interpersonalna. Umiejętność pracy z trudnym klientem”

Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku organizuje dla przedstawicieli urzędów administracji publicznej bezpłatne szkolenie nt. „Komunikacja interpersonalna. Umiejętność pracy z trudnym klientem”. Szkolenie odbędzie się 25 maja 2016 r. w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku (al. Kilińskiego 12).

Szkoła Wyższa im. Pawła Włodkowica w Płocku organizuje dla przedstawicieli urzędów administracji publicznej bezpłatne szkolenie nt. „Komunikacja interpersonalna. Umiejętność pracy z trudnym klientem”. Szkolenie odbędzie się 25 maja 2016 r. w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku (al. Kilińskiego 12). Poprowadzą je fachowcy z wieloletnim doświadczeniem. Ukończenie szkolenia zostanie potwierdzone certyfikatem.

W ramach szkolenia odbędą się dwa moduły:

Moduł I – Komunikacja interpersonalna (mowa ciała) – prowadząca: Agnieszka Gorczyca;
Moduł II – Umiejętność pracy z trudnym klientem – prowadząca: Monika Wierkiewicz.

Zgłoszenie odbywa się poprzez przesłanie wypełnionego formularz zgłoszeniowego (do pobrania na stronie www.wlodkowic.pl) do dn. 19 maja 2016 r. faxem na numer 24 366 41 89 lub e-mailem (skan) na adres: promocja@wlodkowic.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

fourteen + three =

*