SWPS Wrocław: Jak zbudować własną markę w social mediach?

Jak zbudować własną markę w social mediach? Jak przygotować wideo? Dlaczego dobry menadżer musi być dobrym PR-owcem? Już 18 marca 2016 roku uczestnicy cyklu warsztatów Media – marka – kreatywność będą rozmawiać o mediach, kreowaniu marki, sposobach budowania wizerunku firm i osób oraz o efekcie oryginalności w branżach medialnych.

Warsztaty odbędą się we wrocławskiej siedzibie Uniwersytetu SWPS przy ul. Ostrowskiego 30B. Cykl zajęć odnosi się do szeroko rozumianej tematyki creative industries, czyli przemysłów kreatywnych. W trakcie wydarzenia praktycy tacy jak Rafał Motriuk z Informacyjnej Agencji Radiowej, Marta Soja z Lemon Sky, korespondent wojenny Wojciech Cegielski oraz grafik Paweł Pawiński poprowadzą praktyczne warsztaty rozwijające kompetencje z zakresu dziennikarstwa, mediów, brandingu i kreowania wizerunku.

W ramach bloku poświęconego mediom i dziennikarstwu uczestnicy dowiedzą się, jak pisać kreatywnie (nie tylko do gazet), jak tworzyć i obrabiać dźwięk w ogólnodostępnych programach komputerowych, czym jest pop-nauka i jak o niej mówić w mediach. W trakcie zajęć stworzą tekst, nagrają materiał dziennikarski i przygotują korespondencję.

Warsztaty kreatywne pozwolą uczestnikom dowiedzieć się, jak występować przed kamerą, nauczą stosowania wybranych techniki kreatywnej komunikacji i podstaw przygotowywania video reklamowych. Osoby uczestniczące w zajęciach nagrają i przeanalizują swoje wystąpienie medialne oraz poznają podstawy montażu.

Miejsce na wybranym warsztacie należy zarezerwować poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego. O kwalifikacji na szkolenia decyduje kolejność zgłoszeń.

Więcej informacji: www.centrumprasowe.swps.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

eighteen + 3 =

*